UM(PR)UM: um tvorby a um tvorbu prodat | E15.cz

UM(PR)UM: um tvorby a um tvorbu prodat

red

Creative Fashion Marketing – tak se jmenuje společný projekt studentů UMPRUM a studentů marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Cílem je pomoci profilovat a komunikovat začínající návrhářské talenty. Některé jejich realizace představí v následujících dnech i webový ZEN.

Společný projekt dvou pražských vysokých škol, Univerzity Karlovy a Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze, vznikl jako nápad Violy Fetisové, módní stylistky zabývající se fashion koučinkem. Profesionálka v oblasti módy a image postrádala na domácí scéně kvalitní a kontinuální informace o talentovaných mladých návrhářích, kteří by se dokázali prosadit i v praxi.

Dohromady s vedoucí katedry marketingové komunikace a PR Denisou Kasl Kollmannovou a vedoucím ateliéru módy Pavlem Ivančicem vytvořili koncepci projektu, který zahrnuje workshopy, přednášky a společnou práci na konkrétních projektech: módních kolekcích studentů UMPRUM.

Fashion Design Studio 2013

Marketéři z FSV UK pomohli vybraným studentům vytvořit základ komunikační strategie, oslovit média a potenciální zákazníky a modely vyslat do světa. Konkrétním výsledkem jsou tak propracovanější prezentace, tiskové zprávy či sociální sítě Facebook a Twitter, zaměřené na podporu mladých českých talentů.

Realizace návrhu Lay SedlákovéRealizace návrhu Lay SedlákovéAutor: Lay Sedláková
Jedna z realizací Lay Sedlákové

V letošních klauzurních, bakalářských a diplomových kolekcích studenti UMPRUM pod vedením Pavla Ivančice a asistentky Lenky Kohoutové prozkoumávali možnosti tradičních řemeslných technik i nejnovější vývoj technologií v oděvním průmyslu. Svou inspiraci a nové znalosti pak vtělili do svěžích a originálních autorských kolekcí. Některé realizace v příštích dnech představíme na stránkách ZENu.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!