Portál DameJidlo.cz se chytl a je při chuti | E15.cz

Portál DameJidlo.cz se chytl a je při chuti

Portál DameJidlo.cz se chytl a je při chuti
Vídeňský řízek, ilustrační foto
• 
ZDROJ: (CC BY 2.0), Jennifer Woodard Maderazo, Flickr.com

red

Internetová služba DameJidlo od svého založení před půl rokem utěšeně roste a zaznamenala už čtvrt milionu objednávek. S růstem služby souvisí také rozšiřování nabídky o nové restaurace. V současné době je na DameJidlo.cz 400 restaurací a jenom za květen přibylo dalších 55 z celé České republiky.

„Růst služby souvisí také s budováním vlastní kurýrní služby. V Praze jsme vlastní kurýry měli již v listopadu a v Brně jsme kurýrní službu spustili na začátku května,“ říká zakladatel DameJidlo.cz Tomáš Čupr. V budoucnu chce DameJidlo.cz rozšířit své služby i o rozvoz potravin.

Sushi, ilustrační fotoSushi, ilustrační fotoAutor: Profimedia.cz
„Vlastní kurýrní služba je pro nás důležitá, poněvadž můžeme začít spolupracovat i s restauracemi, které nikdy vlastní rozvozy neměly,“ říká zakladatel DameJidlo.cz Tomáš Čupr (ilustrační foto)

Posledních šest měsíců se DameJidlo.cz soustředilo především na rozšiřování počtu nabízených restaurací, a to po celé České republice. S nabíráním nových restaurací také souvisí dlouhodobá selekce. „S restauracemi, s kterými nebyli naši zákazníci dlouhodobě spokojeni, jsme ukončili spolupráci a nahradili je kvalitnějšími. Za posledních šest měsíců jsme takto ukončili spolupráci s desítkami restaurací po celé České republice,“ vysvětluje Čupr.

Vlastní kurýrní služba v Praze i Brně

Za dobu svého fungování vybudovalo DameJidlo.cz vlastní kurýrní službu. „Vlastní kurýrní služba je pro nás důležitá, poněvadž můžeme začít spolupracovat i s restauracemi, které nikdy vlastní rozvozy neměly. Vlastní kurýři jsou optimálnější volbou než messangeři či taxikáři, protože naši kurýři mají jedinou povinnost – rozvážet jídlo,“ osvětluje Čupr vytvoření kurýrní služby, která od května funguje již i v Brně.

DameJidlo.cz vneslo do rozvozu jídla také metody a technologie, které jsou běžné u internetových obchodů. Zákazníci mohou u většiny restaurací platit online kartou, tímto způsobem je řešeno více než 30 % plateb. DameJidlo.cz taktéž představilo mobilní aplikace pro chytré mobilní telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone 8.

Zákaznická linka je zákazníkům dostupná denně (včetně víkendů) od 10 do 23 hodin. Služba chce v následujících měsících rozšířit nabídku rozvozu jídla také o rozvoz potravin.

Autor: red
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!