Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená? | E15.cz

Porsche chce zaujmout zákazníky, které čas na kolo nezajímá. Co to znamená?

22. května 2017 • 16:25

Co se u Porsche mění? Během představení nové 911 GT3 s manuální převodovkou se rozpovídal šéf divize GT.

Štvou vás automatické převodovky, které ze světa supersportů téměř vytlačily tři pedály? Časy na severní smyčce Nürburgringu vás nezajímají? Slova Andrease Preuningera, šéfa divize GT u Porsche, vás jistě potěší. O směřování nejsilnějších 911 si promluvil s redaktorem webu AutoGuide.

"Je tu stále spousta lidí, kteří se nedívají na stopky, chtějí si své auto na okruhu prostě co nejvíc užít, být maximálně propojen s jeho technikou," říká Preuninger s tím, že kvůli tomu se již u Porsche o časy na Nordschleife tolik nezajímají, speciálně u některých modelů.

Nový Yellow Bird: Karbonový monokok, 710 koní a samosvor

Preuninger pokračuje tím, že ladění sériového vozu na Norschleife zničí jeho ovladatelnost kdekoli jinde, což ve Stuttgartu kvůli rekordnímu kolu rozhodně nechtějí. James May již před lety v pořadu Top Gear říkal to samé. Zdá se, že dochází na jeho slova.

Nejsilnější verze Porsche Panamera má výkon 671 koní. Je to hybrid

I když nová GT3 s manuální převodovkou nebyla navržena pro nejrychlejší časy v německém Zeleném pekle, neznamená to, že se Porsche čas od času nějakým úspěchem pod hradem Nürburg nepochlubí.

Pfeuninger dokonce prohlásil, že se máme těšit na něco opravdu rychlého. Pokoří snad chystané 911 GT2 RS často zpochybňovaný rekord Lamborghini Huracán Performante, i když podle šéfa automobilky nebylo navrženo primárně za tímto účelem?

Autor: Milan Lažanský - Autorevue.cz
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!