Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek | E15.cz

Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Milan Lažanský

Na autosalonu v Detroitu se představil modernizovaný crossover GLA. Stylová verze třídy A dostala především uhlazenější design, ale i nový zážehový motor.

V designu exteriéru malého SUV značky Mercedes lze postřehnout nové nárazníky, ty vpředu jsou opatřené kruhovými mlhovkami. Přední světlomety nyní u příplatkové varianty používají technologii LED, namísto dosavadních bi-xenonů.

Pro všechny varianty bude k dispozici limitovaná edice Night Edition s černým lakem a zářivě žlutými doplňky. Stejný motiv se opakuje i v interiéru.

Flotila Mercedesu projela Británii, aniž by využila veřejných komunikací

Terénní vzhled kromě agresivní masky chladiče, která se inspiruje ve větších stuttgartských SUV, umocňuje o 30 mm vyšší základní podvozek. Nové GLA tak bude mimo zpevněný povrch o poznání schopnější.

V interiéru je stejně jako před modernizací osmipalcový displej infotainmentu,  nyní umí zobrazit rovněž 360° pohled z kamer kolem vozu. Facelift uvnitř vozu poznáme především podle nového přístrojového štítu a nových materiálů obložení.

Škoda Trekka bylo SUV, které uvezlo osm lidí. Vzniklo před 50 lety

Pod kapotou nyní najdeme novou motorizaci 220. Dvoulitrový čtyřválec v tomto naladění se svými 181 koňmi tvoří prostřední verzi zážehových jednotek standardního GLA. Benzinový základ stále tvoří šestnáctistovky 180 (122 koní) a 200 (156 koní). Na vrcholu nabídky zážehových verzí je stále dvoulitr s označením 250 o výkonu 211 koňských sil. Samostatným modelem je verze AMG.

Sportovní Mercedes-AMG GLA 45 bude i nyní využívat sílu dvoulitrového čtyřválce o výkonu 376 koňských sil. Změny se však odehrály v převodovce. Sedmistupňová dvouspojková skříň nyní dostala kratší převodové stupně.

Mercedes-AMG GT R má rekord na Nordschlaife. Záznam z jízdy bere dech!

Mezi vznětovými motory se žádné změny neodehrály. Nadále tak bude k dispozici paleta čtyřválců o objemu 1,5 až 2,1 litru a výkonu 109 až 177 koňských sil.

Autor: Milan Lažanský
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!