Čím vyniká letos nejlepší hotel Varů? | E15.cz

Čím vyniká letos nejlepší hotel Varů?

Jak vypadá zevnitř nejlepší karlovarský hotel za uplynulý rok? Vyniká ve špičkové lázeňské péči.

Letos už pošesté rozhodlo Sdružení léčebných lázní v Karlových Varech o udělení cen za přínos rozvoji karlovarského lázeňství. Mezi jednotlivci převzala cenu Marie Rebjonková, lékařská ředitelka Imperialu. Za významný podíl na zkvalitňování lázeňské péče a její propagaci. V kategorii hotelů a sanatorií poprvé uspěl lázeňský hotel Dvořák. V jeho případě porotci ocenili výbornou reprezentaci a propagaci lázeňství v Karlových Varech. „Lázeňský hotel Dvořák patří v Karlových Varech mezi přední poskytovatele lázeňských služeb na špičkové úrovni. Svými službami a jejich stálou inovací je důstojným propagátorem místního lázeňství,“ vysvětlil František Mikeš, tajemník Sdružení léčebných lázní v Karlových Varech, proč porotci ocenili právě tento podnik.

Zdražují. I tak mají plno

Hotel Dvořák stojí na pravém břehu říčky Teplá, nedaleko lávky Jeana de Carro. Jakmile jsem vstoupil dovnitř, zaujal mě červenočerný interiér. „Interiér, i když je velmi pěkný, ale není naší nejsilnější stránkou. Naší hlavní předností je servis - služby a individuální přístup ke klientům. Jak zdůrazňuje náš pan ředitel - kdyby měl hotel zlaté stropy, je to k ničemu, když nefunguje servis,“ říká Anna Grafová, obchodní ředitelka podniku, která mě provedla po oceněném hotelu. Když se jí ptám, proč byl podle jejího názoru oceněn právě Dvořák, zamyslí se. „Náš hotel má už po několik let nejvyšší průměrnou obsazenost - kolem osmaosmdesáti procent. A této obsazenosti nedosahujeme tím, že bychom se cenově podbízeli cestovním kancelářím nebo na veletrzích. Naopak, my v posledních letech pravidelně zdražujeme. Za zájmem o náš hotel je hlavně dobrá filozofie a pak dřina. A soustavná péče o klienty, kterým se snažíme maximálně vyhovět,“ usmívá se, když jedeme výtahem do druhého patra. Anna Grafová mi postupně ukazuje restauraci pro více než dvě stovky hostů, kosmetický salon, bazén, hotelový pokoj, balneo provoz. V prostorách balnea, který poskytuje procedury sedm dní v týdnu, sedí hosté v bílých županech a čekají na procedury. Stejně jako většina klientů mnoha karlovarských hotelů jsou z Ruska. „Asi osmdesát procent našich hostů je z Ruska, velká část z nich se k nám ráda vrací. Druhou nejpočetnější skupinou jsou Němci,“ potvrzuje známou varskou pravdu.

Hlavní je servis

„Náš tým si dobře uvědomuje, že slouží lidem. Naším cílem je vyzařovat spokojenost, a tím dosáhnout spokojenosti hosta,“ říká obchodní ředitelka. A jedním dechem si pochvaluje, že právě to se karlovarskému hotelu už léta daří. „S hosty udržujeme kontakt i poté, když od nás odjedou. Posíláme jim například přání k narozeninám. Databáze našich klientů sahá daleko. Když k nám třeba po šesti letech znovu přijedou a my se jich při registraci zeptáme, co celých těch šest let dělali a jak se měli, tak jsou dojatí a velmi mile překvapení, že si je pořád ještě pamatujeme,“ prozrazuje něco málo z péče o zákazníky. A ti odjíždějí spokojení. Jen vloni jich bylo přes pět a půl tisíce. Hosté z Ruska přitom patří k nejvděčnějším, po návratu domů neváhají psát děkovné dopisy. „Vděčnost nám tak nikdo jiný nevyjádří,“ zdůrazňuje Grafová.

Investice a nový program

Letos oceněný lázeňský hotel Dvořák disponuje 252 lůžky s vybavením v kategorii čtyři hvězdičky. Od svého vzniku před sedmnácti lety investuje hotel do kvalitnějšího vybavení. Jen v letech 2005 až 2008 vynaložilo zhruba 150 milionů korun na modernizace interiérů, technologií a vybavení. „Loni jsme opravili balneo, výtahy, nově máme prodejnu Asklepion. Naši nabídku léčebných možností jsme rozšířili o nový program: Figurwell -Weight and Healthcare (Péče o hmotnost a zdraví). Naši fyzioterapeuti v této souvislosti museli na školení do Německa,“ hovoří o medicínské novince v Karlových Varech, která si vyžádala nákup přístrojů za jeden a půl milionu korun. Tyto přístroje, zjednodušeně řečeno, změří klientovi zbytkový kyslík při dýchání a meridiány na prstech. Tak zjistí, jak klient metabolizuje. „My pak klientovi doporučíme, jak se stravovat a jak žít, aby byl organismus v rovnováze,“ doplnila lékařka Alena Černá. Jak řekla, program, které vychází z přírodních léčitelských postupů, má klienty zharmonizovat a pomoci jim zlepšit zdraví a duševní pohodu. Tím objem investic neskončil. V prvních měsících letošního roku vedení hotelu vybudovalo nový strop v kuchyni - za čtyři a půl milionu korun.

* Ceny za přínos lázeňství**

Držitelé Ceny Sdružení léčebných lázní za přínos rozvoji lázeňství v Karlových Varech za rok 2008 Hotel Dvořák - za výbornou reprezentaci a propagaci karlovarského lázeňství; Marie Rebjonková, lékařská ředitelka Imperialu - za významný osobní podíl na zkvalitňování lázeňské péče a její propagaci

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!