Tři mladí, bohatí a vytížení Číňané hledají nevěstu pomocí billboardu

Tři mladí svobodní Číňané, kteří kvůli pracovnímu zaneprázdnění nemají čas na to, aby si vybírali životní družky běžnými způsoby, hledají lásku pomocí billboardu. Pragmatismus v Číně vede tedy nad romantikou jasně na body. Pravou lásku vám tu pomůže najít agentura, avšak za nemalé peníze.

 Mladí, bohatí a zaneprázdnění Číňané hledají lásku pomocí billboardu
31.8.2012 10:51   |  

Internetová verze The Daily Telegraph píše o třicetiletém Kao Wej-lunovi, který vede čínskou internetovou firmu a se svými dvěma kamarády se teď ze šestimetrové výšky usmívá na ženy procházející po jedné ulici v Pekingu. Případné zájemkyně si hned mohou opsat jejich telefonní čísla a dozvědět se něco o požadavcích mladých pánů ohledně budoucí partnerky. Každého z nich tento pokus o seznámení vyjde na 50 tisíc jüanů měsíčně (156 740 korun).


Čtěte také: Čínské sňatkové agentury pořádají "soutěže" o svobodné milionáře


„Nemám čas hledat vhodnou dívku kvůli práci a kvůli tomu, že výběr je omezený,“ vysvětlil Kao, proč se rozhodl nechat se vyfotit na billboard. Zatím mu prý neustále volají osamělé ženy, které touží po přátelství, a paní, které by s ním chtěly dát dohromady některou z příbuzných. Kao ale řekl, že se mu ozvala i stará láska ze školy.

Bohatí Číňané, kteří se snaží skloubit kariéru a milostný život, jsou stále častěji ochotní vrhat se do extrémů. Seznamovací agentura jménem Diamond Bachelor (Diamantový starý mládenec) tvrdí, že jeden z jejích klientů si najal 500 profesionálních dohazovačů, psychologů a stylistů, aby pročesali devět čínských měst a pomohli mu najít tu pravou. Šanghajská seznamka si za své služby účtuje nejméně v přepočtu 3,1 milionu korun a tento klient dostal účet na sedminásobnou částku.

Autor článku: čtk, nes

E15.cz je díky vašim hlasům ve finále ankety Křišťálová Lupa. Podpořte nás prosím ještě v závěrečném kole. Děkujeme!

Komentáře

Čtěte také

ČEZ váhá s nabídkou na Slovenské elektrárne. Problém se jmenuje Mochovce

ČEZ váhá s nabídkou na Slovenské elektrárne. Problém se jmenuje Mochovce

Bez vyřešení nejistot a rizik kolem jaderné elektrárny Mochovce se bude česká společnost ČEZ zdráhat předložit italské skupině Enel nabídku na koupi dvou třetin podniku Slovenské… více

Komerční prezentace

Další weby mladé fronty

Mobilní web