Reklama na pevné pozadí přijde Reebok draho | E15.cz

Reklama na pevné pozadí přijde Reebok draho

Reklama na pevné pozadí přijde Reebok draho
Reklama na Reebok EasyTone
• 

Petr Horký

„Pevný zadek bez potu jen díky našim botám“ – za tento reklamní slib bude muset výrobce sportovní obuvi Reebok zaplatit 25 milionů dolarů.

Podle amerického obchodního soudu (FTC) totiž Reebok klamal své zákazníky, když tvrdil, že jeho boty EasyTone výrazně posílí nohy, stehna a hýždě. Soud Reeboku do budoucna zakazuje používat podobná tvrzení bez vědeckých důkazů.

„Odsouzení neznamená, že s žalobou FTC souhlasíme,“ oznámil ve středu v prohlášení Dan Sarro, mluvčí firmy. „Naopak. Dostali jsme obrovsky nadšenou zpětnou vazbu od tisíců zákazníků, kteří si koupili obuv EasyTone.“

Jedná se o další v sérii kontroverzí, které obklopují posilující obuv. Odvětví posilující obuvi je nové a módní – za pouhých několik let existence se z něho stal byznys s obratem 1 miliardy dolarů. Tato obuv mívá oblou nebo jinak nestabilní podrážku, což má chodce donutit k použití více svalů, aby udržel rovnováhu - alespoň to tvrdí výrobci jako Reebok, New Balance nebo Skechers. Všechny firmy už ale zároveň čelí několika žalobám ze strany nespokojených zákazníků, kteří nejsou spokojení s výsledkem. Nyní je to však poprvé, co zasáhla vláda prostřednictvím soudu.

Reebok International Ltd. Vyrábí celou řadu modelů posilujících bot: boty na běh, na chůzi i žabky. Posilující obuv je podle společnosti Adidas, které Reebok patří, jedním z nejprodávanějších produktů firmy. Společnost tyto boty propagovala na plakátech a billboardech, které ukazovaly sportovně vytvarované ženské pozadí, jedna verze dokonce tvrdila, že tyto boty „přinutí vaše prsa žárlit“.
Soud napadl tvrzení Reeboku, že při nošení obuvi EasyTone vaše hýždě posílí o 28 procent víc a hýžďové svaly o 11 procent víc než u běžné obuvi.

Reebok EasyTone - Ať vaše prsa žárlí na zadek

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Mohlo by vás zajímat