Obchod se zdravím rychle roste

Obchod se zdravím rychle roste
9. ledna 2013 • 14:04
Do byznysu se zdravým životním stylem ostře vtrhla společnost Sunkins, která vyrábí nutriční doplňky pro lepší kondici a úpravu váhy. Za loňský rok dosáhla již šedesátimilionového obratu, přitom v roce 2007, kdy vznikla, utržila deset milionů korun.

Skokovému nárůstu tržeb firmě pomohla síť poraden Svět zdraví, jíž začala provozovat počátkem roku 2011. Centra fungují na principu franšízy. Sunkins dosud prodal v Česku 46 licencí, otevřeno bylo zatím osmatřicet poboček. Dalších třináct poraden funguje na Slovensku. „Ještě letos bychom chtěli expandovat do dalších zemí,“ plánuje majitel společnosti Josef Hůla. V hledáčku má trhy Rakouska, Polska a Ameriky.

V síti poradenských center nyní pracuje na dvě stovky vyškolených nutričních terapeutů. Měsíčně pobočky navštíví přes tisíc klientů.

„Zjistil jsem, že pouhé produkty na hubnutí lidem nepomohou. Lidé totiž mají problém s nadváhou hlavně proto, že se špatně stravují a že se neumějí špatných stravovacích návyků zbavit. Proto jsme se rozhodli vybudovat síť nutričních specialistů, která se nakonec rozrostla v síť franšízových poboček po celé České republice a na Slovensku,“ vysvětluje Hůla. Jeho byznys zaujal i investory z reality show Den D, kteří firmě slíbili tři miliony korun a pomoc s průnikem na trh Spojených států amerických.

Autor: Marcela Alföldi Šperkerová
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!