Spokojenost hosta zajistí jedině kvalitní služby | E15.cz

Spokojenost hosta zajistí jedině kvalitní služby

Zvučné jméno či pět hvězdiček samo o sobě rozhodně nezajistí hotelu spokojeného klienta, který se do něj bude vracet, pokud hotel zákazníkovi nenabídne služby na špičkové úrovni.

Mezi jedny z nejdůležitějších služeb patří hotelový úklid. Na něj se specializuje firma P. DUSSMANN, jedna z lídrů českého trhu. Hotel je z hlediska poskytování služeb velmi náročné zařízení, zejména pokud jde například o úklid či stravování. „Požadavky hotelů na zajišťování těchto služeb se liší jednak podle počtu hvězdiček, jednak podle momentální obsazenosti. My musíme pružně reagovat zejména právě na vývoj obsazenosti, a to někdy velmi nečekaný,“ říká Libuše Knoblochová, ředitelka divize hotelového servisu a stravování společnosti P. DUSSMANN.

Tato divize hotelům nabízí vedle veškerých úklidových prácí ve vnitřních prostorách hotelu rovněž například péči o zeleň v jeho okolí. „Můžeme samozřejmě zajistit i technickou správu budov, ostrahu objektu, praní prádla, cateringové služby a mnoho dalších činností, souvisejících s provozem hotelu,“ pokračuje Libuše Knoblochová.

#####Výhodou je vlastní střední management

Společnost P. DUSSMANN zajišťuje služby pro hotely tak, že si koncové pracovníky najímá od dodavatelských firem. Střední management má však vlastní. Většinou jde o zkušené pracovníky, kteří pracují v oboru dlouhá léta. „Díky velmi schopnému střednímu managementu a dostatečnému počtu nasmlouvaných dodavatelů jsme schopni pružně reagovat na jakékoli výkyvy v poptávce jednotlivých hotelů, můžeme prostě přesouvat pracovníky podle okamžité potřeby,“ pokračuje Libuše Knoblochová. „Základem úspěchu je, aby si každý hotel vždy nejprve jasně stanovil své požadavky. Pak už je na nás, abychom zajistili jejich splnění,“ dodává.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!