E.ON otevřel nové poradenské centrum | E15.cz

E.ON otevřel nové poradenské centrum

Energetická společnost E.ON, zásobující jižní Čechy a jižní Moravu elektřinou a plynem, otevřela své nové poradenské centrum v budově City Centra České Budějovice. Záměrem je nabídnout klientům této společnosti moderní, přátelštější a rychlejší obsluhu bez postávání ve frontách a zdlouhavého papírování.

Objevily se však námitky, zda nový systém nebude znevýhodňovat klienty, kteří nemají k dispozici internet. Tento problém anulují slova Martina Dvořáka, vedoucího marketingu společnosti: „Naopak, jeden z důležitých úkolů E.ON Poradenského centra bude ukázat zákazníkovi, jak jednoduché je vyřešení všech požadavků z pohodlí domova, ať již po internetu, nebo telefonicky. Zákazníci budou mít v prostorách E.ON Poradenského centra nejen zdarma přístup na internetový portál E.ON Energie24, webové stránky www.eon.cz či www.energieplus.cz, ale navíc zde bude i obsluha, která jim poradí a vysvětlí, jak jednotlivé aplikace naplno využít.“

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!