Klientská centra společnosti RPG Byty dostala novou tvář | E15.cz

Klientská centra společnosti RPG Byty dostala novou tvář

6. listopadu 2008 • 21:11
Rozšířené hodiny pro veřejnost, unifikace pracovišť či nový přístup ke zpracovávání požadavků, to je jen část změn, které mohou v těchto dnech pocítit nájemníci společnosti RPG Byty při návštěvě některého z jejích klientských center.

Transformační a restrukturalizační změny probíhající ve společnosti RPG Byty, s.r.o. jsou příčinou novinek v provozu klíčových klientských center center v Havířově, Karviné, Ostravě a Ostravě-Porubě. Na první pohled nejvýznamnější změnou je výrazné rozšíření hodin pro veřejnost. Zatímco v minulosti mohli nájemníci navštěvovat klientská centra pouze od pondělí do čtvrtka a jen v omezených otevíracích hodinách, nyní jsou klientská centra otevřena každý den.

Další významnou změnou je to, že dříve museli nájemníci se svými požadavky kontaktovat pouze příslušného správce domovního fondu, do jehož péče spadali podle adresy svého bydliště. Nový systém práce nyní umožňuje univerzální obslužnost, což znamená, že se nájemníci mohou se svými požadavky obrátit na kteréhokoli z obsluhujících pracovníků na přepážkách klientského centra. Své záležitosti týkající se bydlení v bytech společnosti RPG Byty mohou nájemníci řešit také telefonicky prostřednictvím zákaznické linky.

Viditelnou změnou je také zpříjemnění prostředí jednotlivých klientských center.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!