IFMA CZ na konci března vyměnila své vedení | E15.cz

IFMA CZ na konci března vyměnila své vedení

Česká pobočka světové asociace facility managementu má od posledního březnového dne nové představenstvo. V jeho čele stojí duchovní otec českého facility managementu Ondřej Štrup, jehož portrét jsme přinesli v minulém čísle a rozhovor s ním o jeho plánech v čele IFMA CZ je na straně 102 a 103. Sluší se ale představit i další členy této asociace.

#####Viceprezident Milan Hampl

Vystudoval Stavební fakultu ČVUT s absolutoriem v roce 1976. Na této škole také strávil prvních 17 let své odborné praxe. Postupně působil na katedrách ekonomiky a řízení, automatizovaných systémů řízení a nakonec ve Výpočetním a informačním centru (VIC). Zde v roce 1994 ukončil své akademické působení ve funkci ředitele tohoto centra. Ve svém odborném působení se vždy snažil integrovat stavební obory s informačními a komunikačními technologiemi. V roce 2000 byl organizátorem a předsedou organizačního výboru mezinárodní konference IT ve stavebnictví a v roce 2010 pak předsedou organizačního výboru mezinárodní konference FM ve školství 2010. Zúčastnil se jako lektor programu Cisco Networking Academy a je nositelem Cisco certifikací. Od roku 2000 je spolumajitelem společnosti IKA DATA s. r. o., která na českém trhu představuje vývojáře webových aplikací a aplikací pro CAFM systém ARCHIBUS. Stejně tak nabízí běžné IT služby spojené s dodávkami technického, síťového a programového vybavení pro své klienty.

#####Pokladní Dan Krupanský

Vystudoval Státní univerzitu řízení (Moskva), Instituto de Empresa (Madrid) a Sodexo Management Institute Paris. Je specialistou na organizaci a řízení procesů s 13letou praxí v oblasti podpůrných služeb B2B. Specializuje se na reengineering procesů na bázi automatických systémů řízení, projektové řízení a StartUp Management. Praxi získal implementací standardizovaných ERP – 5 let (Isalia-Aubay Madrid), aplikovaný změnový management – 2,5 roku (OTK/ČZUB) a jako provozní ředitel pro FM – 5,5 roku (AltysSodexo Praha). Přednáší v FM Institutu a je členem představenstva IFMA CZ.

#####Tajemník Klára Vencentová

Studentka gymnázia ve Zlíně následně absolvovala bakalářské studium na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, obor mezinárodní vztahy a diplomacie. Již během studia pracovala ve společnosti GlaxoSmithKline a po skončení studia přijala nabídku od společnosti Microsoft, kde od roku 2006 působí na pozici Facilities Manager. Od roku 2009 je zodpovědná nejen za pobočku v České republice, ale zároveň také na Slovensku, kde se v poslední době převážně věnovala relokačnímu projektu a expanzi zákaznického a partnerského vzdělávacího centra. V posledních volebních obdobích pracovala v představenstvu IFMA CZ na pozici tajemník asociace. Jejím největším koníčkem je plánování rekonstrukce chalupy a objevování veškerých víkendových aktivit právě s tímto spojených. V budoucnu by ráda začala hrát na cello a skládat origami.

#####Člen představenstva Jiří Porteš

Vystudoval TÚ-VŠB Ostrava, obor procesní inženýrství. V minulosti pracoval na pozicích: Managing Director (M+W Zander) a General and Business Development Manager (COFELY FM). V oblasti facility managementu, správy budov a technické údržby se pohybuje více než 25 let.

#####Člen představenstva Jan Talášek

#####Člen představenstva Petra Gütterová

Vystudovala maturitní obor technicko-hospodářské a správní činnosti. Své zkušenosti v oblasti marketingu a PR získávala jako produkční v reklamní agentuře a marketingový PR specialista ve společnosti IGNUM s. r. o. V oblasti facility managementu se pohybuje od roku 2009. Nejprve jako marketingový a PR manažer společnosti Alstanet s. r. o. a nyní jako externí spolupracovník ve společnostech TESCO SW a. s., FM Institute s. r. o. a Topinfo s. r. o. (www.tzb-info.cz).

*

Chystá se další Týden FM

[file:10254:small:right]

Vrcholnou akcí českého facility managementu a koneckonců hlavně asociace IFMA CZ je každoročně Týden facility managementu, který se letos bude konat již pojedenácté. I když do jeho zahájení zbývá ještě téměř půl roku, určitě je dobré minimálně připomenout termín konání, a co bude jeho mottem.

XI. ročník Týdne FM bude provázet motto „Facility Management – příležitost pro integraci“ a uskuteční se ve dnech 7.až 11. listopadu v Praze. První den v odpoledních hodinách proběhne exkurze, tradičně do zajímavého objektu z hlediska facility managementu (ve hře je mimo jiné Národní technické muzeum). Stěžejní akce, tj. konference a workshop, se budou konat opět v hotelu Olympik Artemis ve dnech 8. a 9. listopadu. Druhý den akce se uskuteční společenský večer se slavnostním vyhlášením cen FM AWARDS 2011. Třetí den bude na pořadu workshop pod vedením FM Institutu na téma „Implementace FM“. Zbývající dva dny, tedy čtvrtek a pátek, jsou jako v loňském roce vyhrazeny pro partnery Týdne FM 2011.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!