Prodejní prostory ČSA získaly ocenění | E15.cz

Prodejní prostory ČSA získaly ocenění

29. července 2008 • 00:00
Interiér prodejny Českých aerolinií v centru Prahy získal cenu roku 2007 za design.

Odborná porota udělila cenu za grafické ztvárnění a ocenila zejména výrazný světelný panel umístěný v největších prodejních prostorách Českých aerolinií. Oceněnou realizaci pro České aerolinie vytvořila společnost Story Design. Světelný panel je stejně jako interiéry prodejny a design místností laděn do korporátních barev Českých aerolinií – bílé s červenými a šedými doplňky. Zároveň ladí s moderním vzhledem prodejny, která právě před rokem prošla úspěšnou rekonstrukcí. Celkový design je inspirován létáním – např. stoly a světla jsou ve tvaru křídla. Prostor je celkově velmi vzdušný a je doplněn dynamickou grafikou. Do nových korporátních barev České aerolinie postupně upravují všechna svá vlastní prodejní místa, letadla, internetové stránky, tiskoviny atd. V přízemí zrekonstruovaných prostor největšího prodejního místa Českých aerolinií v centru Prahy je umístěno šest přepážek pro běžné zákazníky, v horním patře se nachází 13 pultů pro držitele zlatých, stříbrných či platinových karet věrnostního programu Českých aerolinií OK Plus, ale také cestovní agentury a firemní klientelu. Kromě největší prodejny V Celnici provozují České aerolinie další čtyři vlastní prodejní místa v České republice – v Praze na letišti Ruzyně, v Brně, Karlových Varech a Ostravě. Cenu pod názvem Duhový paprsek uděluje již od roku 2004 Sdružení dodavatelů pro signmaking a časopis Sign v rámci veletrhu Reklama, Polygraf. České aerolinie získaly cenu za nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2007. Odborné posouzení prací zajišťuje 15členná porota Sdružení dodavatelů pro signmaking, ve které byly letos zastoupeny významné marketingové osobnosti jako např. Jitka Vysekalová nebo Jiří Mikeš.

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!