Zařízené kanceláře se pronajímají třeba i na hodinu | E15.cz

Zařízené kanceláře se pronajímají třeba i na hodinu

Už od října loňského roku si mohou podnikatelé v Praze pronajmout kancelář třeba jen na jednu hodinu. Kompletně vybavené a zařízené prostory pronajímá společnost OFFICE HOUSE, a to na českém i slovenském trhu. Takzvanými flexi kancelářemi reaguje na poptávku klientů, zároveň hodlá využít aktuální situace na trhu a oslovit firmy, které z důvodů snižovaní nákladů hledají možnosti jak ušetřit.

Flexi kanceláře jsou kompletně vybavené a zařízené kancelářské prostory určené k okamžitému nastěhování. Délka pronájmu je přitom plně flexibilní k požadavkům klientů. Ti si mohou kancelář pronajmout na den, měsíc nebo rok. Stejně tak je možné využívat kancelář pouze v předem určených termínech, například pouze třikrát týdně. „Velkou výhodou přitom je, že klient platí pouze za čas, který skutečně v kanceláři prosedí. Pokud tedy hodlá flexibilní kancelář využívat pouze například šestkrát do měsíce, bude platit pouze za těchto šest dní,“ uvádí David Vidomus, marketingový ředitel společnosti OFFICE HOUSE.

#####Kompletní servis na klíč

Součástí flexibilních kanceláří je také funkční recepce, byznys centrum disponuje i několika zasedacími místnostmi. Kromě zařízených prostor má nájemce automaticky možnost využívat i administrativních služeb, osobní asistentka je schopna zařídit potřebné administrativní práce. „Stejně jako u pronájmu i při využívání služby Osobní asistentka je pravidlem, že klient platí pouze za čas, který mu asistentka věnovala. Klient má přitom na základě vyúčtování dokonalý přehled o tom, kolik času dané činnosti asistentka věnovala,“ pokračuje David Vidomus. Flexi kanceláře se nabízejí v několika velikostech. Je možné si pronajmout kancelář pro jednoho, ale i větší prostory až pro šest lidí s různým stupněm vybavenosti.

#####Praha zatím trochu zaostávala

Flexibilní kanceláře lze najít snad ve všech západních metropolích, Praha však byla ve využívání této služby trochu pozadu. V zahraničí jsou vyhledávány zejména středními a většími společnostmi. Ty, které sídlí mimo hlavní město, řeší tímto způsobem potřebu vlastnit v centru města zázemí alespoň pro své nejužší vedení či jako reprezentativní prostory pro důležitá setkání. Této možnosti často využívají také společnosti sídlící v okrajových částech metropole, které chtějí disponovat vlastním prostorem na exkluzivní adrese v centru.

„Řada nadnárodních korporací má už ve svých korporátních dohodách předpis o využívání flexibilních kanceláří v případě vstupu na trhy, kde firma nemá vytvořené vlastní zázemí. Po dobu nutnou k prozkoumání nových trhů mají zaměstnanci vyslaní do nové země vytvořené pracovní zázemí s veškerým servisem a možností objednat si jakoukoli službu, kterou by k práci mohli potřebovat,“ uvádí dále David Vidomus.

*

#####Výhody Flexi kanceláří

Poplatky - Realitní makléři hrají klíčovou roli při vyhledávání kanceláře vhodných dispozic za požadovanou cenu. Klient, který hledá klasický nájem prostor, musí většinou počítat s výdaji za služby zprostředkovatele pronájmu, což u flexibilních kanceláří nemusí.

Vratné zálohy

V případě flexibilních kanceláří s doplňkovým servisem, představuje tento poplatek jeden až dva měsíční nájmy, pro krátkodobé pronájmy se dokonce žádné zálohy neplatí. Záleží na vzájemné dohodě.

Smluvní poplatky

V případě klasického pronájmu se klient většinou zavazuje k uhrazení dalších poplatků ve chvíli podpisu smlouvy. V případě flexibilních kanceláří jsou poplatky nulové, samotná dohoda bývá velmi stručná a jasná bez právních kliček. Nájemce od začátku ví, kolik přesně bude platit a tato cena je klientovi garantována po celou dobu platnosti smlouvy.

Kapitálové výdaje

Pronájem nové vyhovující kanceláře představuje výdaje na její vybavení. V případě flexibilních kanceláří, které jsou uzpůsobeny neustálému kolotoči příchozích a odchozích nájemců, jsou prostory plně vybaveny, připraveny k okamžitému nastěhování. Stačí otočit klíčem, vejít, strčit laptop do zástrčky a začít pracovat.

Flexibilita

V případě klasického pronájmu musí podnikatel v případě růstu počítat předem s touto eventualitou a rovnou si pronajmout více prostoru, než zpočátku potřeboval, nebo musí kancelář v danou chvíli přestěhovat. Byznys centra s flexibilními kancelářemi jsou v tomto směru díky množství variabilních prostor mnohem přizpůsobivější, zvětšit i zmenšit lze plochu podle potřeby klienta velmi operativně. Platí tedy za prostor, který skutečně potřebuje, tedy využívá.

Neočekávatelné výdaje

V byznys centrech je u flexibilních kanceláří velmi snadné udělat si dlouhodobý rozpočet na výdaje za pronájem. Nájemník v klasických prostorách je ale občas zaskočen extra platbami, které jsou po něm vyžadovány, ať už za údržbu a opravy budovy, nejezdící výtah, opravu střechy, údržbu fasády apod. Nájemník nemá možnost volby, pokud vlastník nemovitosti rozhodne, že je třeba opravy provést, pak musí platit.

*

Co je to virtuální kancelář

Virtuální kancelář nabízí společnostem a podnikatelům kombinaci poskytnutí formálního sídla a administrativních služeb. Nabízí svobodu pracovat odkudkoli s firemním zázemím umístěným v prestižních klíčových lokalitách po celém světě bez finančního rizika, dlouhodobé nájemní smlouvy a jazykových bariér.

http://www.office-advisor.cz/cs/o-kancelarich-na-klic/virtualni-kancelar/co-to-je-virtualni-kancelar.html)

Největším on-line zprostředkovatelem virtuálních kanceláří v regionu střední a východní Evropy je společnost Office Advisor. Výběr vhodné kanceláře u Office Advisor probíhá velmi rychle - v průběhu jednoho dne odborný konzultant bezplatně poradí a nabídne nejvhodnější řešení požadavků týkajících se lokality, specifikace služeb a nákladů. Práce ve virtuálních kancelářích se zdá být budoucností firem i podnikatelů, kteří potřebují být flexibilní ve spojení s různými městy po celém světě, zakládají zde své pobočky a přitom chtějí ušetřit čas, náklady za energie, administrativu a realitní makléře.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!