Skoro polovina prodejní plochy v projektu Central Kladno má své nájemníky

7. prosince 2010 • 09:26
Obchodní a zábavně-společenské centrum Central Kladno, které připravuje developerská skupina Crestyl, nabídne po svém dokončení na celkové prodejní ploše 29 tisíc metrů čtverečních přibližně 107 prodejen. Již nyní, v přípravné fázi celé stavby, se počítá se značkami Albert Hypermarket, dm drogerie, New Yorker, Purtex, Oresi, Dr. Max, Lindex, Tally Weijl, Orsay, A3 Sport či Dráčik. Několik měsíců před zahájením stavby je tak pronajato přibližně 40 procent prodejní plochy.

Obyvatelům a návštěvníkům Kladna nové obchodní centrum přinese širší nabídku zboží, služeb a značek, které v regionu dosud chyběly. Ačkoliv je projekt stále ve fázi příprav, projevila svůj zájem o pronájem obchodních jednotek řada známých firem. Konkrétně se jedná například o značky Albert Hypermarket, dm drogerie, New Yorker, Purtex, Oresi, Dr. Max, Lindex, Tally Weijl, Orsay, A3 Sport či Dráčik. Investor dále jedná s celou řadou dalších firem tak, aby centrum nabídlo vhodnou skladbu prodejen a služeb pro každého návštěvníka. Počítá se také s multikinem s pěti sály, fitcentrem a dětským koutkem. „Naším cílem je obsadit prodejní plochy co nejširším spektrem obchodů a značek, aby bylo centrum atraktivní nejen pro obyvatele Kladna, ale i pro jeho okolí,“ řekl Omar Koleilat, generální ředitel skupiny Crestyl, která je developerem obchodního centra.

Prodejní plocha obchodního centra je v současnosti již zhruba ze 40 procent pronajata. Plánovaná velikost prodejních prostor se pohybuje od dvaceti do tisíce metrů čtverečních. Vedle již zmíněných značek budou součástí obchodního a společensko-zábavního centra Central Kladno i další ochody zaměřené na módu, obuv, elektroniku a služby jako kadeřnictví, optika, cestovní kancelář, banka, kavárny, restaurace a další. O pronájem prostor v obchodním centru se stará společnost Cushman & Wakefield.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!