Síť CENTURY 21 chce být v ČR realitní jedničkou | E15.cz

Síť CENTURY 21 chce být v ČR realitní jedničkou

Realitní síť CENTURY 21 není v České republice ještě ani rok, přesto už na tuzemském trhu zaznamenala celou řadu úspěchů. Během deseti měsíců prodala již čtyři desítky franšízových licencí, podnikat pod značkou CENTURY 21 se rozhodly přední české realitní kanceláře jako BONUS Group či Reality 21.

Centrála CENTURY 21 spolupracuje na vzdělávání makléřů s Vysokou školou ekonomickou v Praze a jejími obchodními partnery jsou přední developerské firmy a finanční instituce.

Finanční ředitel české sítě CENTURY 21 Lubomír Milek představil ambiciózní plán: „Počítáme s tím, že v příštím roce budeme na českém trhu největším prodejcem nových developerských projektů, do tří let pak chceme být realitní jedničkou ve všech sektorech českého realitního trhu.“

Vstup značky CENTURY 21 na český trh lze jednoznačně považovat za velice úspěšný. Jste také spokojeni?

Určitě ano. Loni v listopadu jsme vstupovali do České republiky s plánem prodat 10 až 15 licencí za rok. Před týdnem jsme uspořádali pro naše franšízové a obchodní partnery Grand Launch, kde jsme mohli oznámit 40 prodaných licencí. Více než počty náš však těší zkušenosti a síla našich franšízových partnerů. Dovolím si tvrdit, že v historii českého trhu k takovému síťování a brandování velkých realitních kanceláří nikdy předtím nedošlo.

Čím si tyto dobré výsledky vysvětlujete?

Především se nám podařilo dobře prezentovat úspěšnou značku CENTURY 21. Ne náhodu je CENTURY 21 světovou jedničkou a lídrem na nejsilnějších trzích v USA i v Číně. Dobré postavení však má i v Evropě, především ve Francii či Belgii. Všude sílu značky vytvářejí nadstandardní služby, profesionální makléři a přísné dodržování etického kodexu. Přístup ke klientům, vzdělávací systém makléřů a vztahy s obchodními partnery dlouhodobě sledovali v USA i šéfové společností Reality 21 a BONUS Group, kteří pak při vstupu CENTURY 21 neváhali spojit své podnikání s touto značkou. Získat takové silné partnery je určitě vynikající referencí.

Nadstandardními službami se chválí každá větší realitní kancelář. Můžete být konkrétnější, nabízíte klientům nějakou službu, kterou jiné kanceláře nemají?

Například všem klientům nabízíme tzv. Závazek kupujícímu, resp. prodávajícímu. Je to jakýsi dodatek ke smlouvě, v němž se naše společnost v 21 bodech zavazuje ke všem službám, které klientovi naši makléři poskytnou: od zajištění financování nemovitostí, přes nabídku právních či daňových služeb až po zajištění stěhování či dokonce převodu médií (vody, plynu, elektřiny) na nové majitele, to vše v co nejrychlejším možném termínu. Zdůrazňuji, že tyto závazky podepisují výhradně naši makléři, naše klienty žádnými břemeny nezatěžujeme, ti se mohou naopak kdykoliv ze vzájemné spolupráce jednoduše vyvázat.

Klienti posuzují realitní kancelář právě hlavně podle toho, jak se k nim chovají makléři, jaké mají vědomosti a obchodní kvality. Podle čeho makléře vybíráte a jak zaručujete jejich kvalitu a hlavně etické chování?

Společnost CENTURY 21 má velmi propracovaný systém náboru a zejména vzdělávání makléřů. Všichni makléři musí projít sérií školení, kde se učí kromě obchodních praktik také základy práva, účetnictví, pojišťovnictví, ale i psychologie. V České republice spolupracuje CENTURY 21 na vzdělávání makléřů s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Vzdělávací kurzy však budou makléři CENTURY 21 postupovat průběžně několikrát.

CENTURY 21 je v současné době aktivní především v Praze. V jakých dalších městech se budou moci lidé na CENTURY 21 obrátit?

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!