Realitní síť CENTURY 21 prodala už 50 licencí

23. června 2010 • 08:08
Poměrně ambiciózní plány realitní sítě CENTURY 21 prezentované při jejím vstupu na český trh v listopadu 2008 se stávají skutečností. Za jeden a půl roku své činnosti v České republice prodala již 50 licencí. Generální ředitel společnosti CENTURY 21 Aleš Mazgaj si váží toho, že zájem o spolupráci s tímto řetězcem mají skutečné osobnosti českého realitního trhu.

Za rok a půl působení na českém trhu jste prodali již 50. licenci. To je poměrně rychlé tempo rozšiřování působnosti sítě po České republice. Proč je podle vás takový zájem o licenci CENTURY 21?

Hlavním tahákem je jistě úspěšná značka. Franšíza CENTURY 21 je silný nástroj pro zajištění ziskového podnikání a efektivního fungování realitních kanceláří. My jsme se značkou CENTURY 21 vstoupili na český trh v listopadu 2008 s obrovskými ambicemi, které nám nevzala ani vznikající finanční krize. Naopak, doba nejistoty, kdy se objem realitních obchodů začal výrazně propadat, pomohla prodeji našich licencí. Ale naší strategií není vybírat plevelné ryby, ale vybírat v českých vodách dravce, kteří to s realitním byznysem myslí vážně a kteří se chtějí podílet na rozvoji značky.

Velmi mě těší, že stejnou vizi jako my mají i takoví realitní „gurmáni“ jako Roman Hassmann s Petrem Koubou z Reality 21 či Jan Rosák z Bonus Group, tedy majitelé předních tuzemských společností, které se hned od začátku zapojily do naší sítě. Důležitá je též skutečnost, že značku CENTURY 21 považují za dobrou investici i podnikatelé, kteří uspěli se svým byznysem v jiném než realitním oboru. Značka CENTURY 21 tedy přitahuje úspěšné.

Jaký je váš cíl, pokud jde o počet kanceláří a časový horizont?

Předpokládáme, že v letošním roce prodáme ještě zhruba 20 až 25 licencí. V Praze je o naše licence obrovský zájem a je pravděpodobné, že v roce 2011 již nebude možné naši licenci pro Prahu získat. Do roku 2013 se chceme stát na českém trhu realitní jedničkou.

Které regiony máte už v současné době pokryté, jak se liší úroveň realitního trhu v jednotlivých regionech?

V současné době máme otevřeno 17 kanceláří v Praze, v jejím okolí jsou pobočky v Jesenici, ve Slaném, Benátkách nad Jizerou, Úvalech a připravujeme pobočku v Kladně. Značka CENTURY 21 však již působí napříč republikou od Jablonce přes Hradec Králové, Pardubice, Brno, Zlín, Olomouc, Kroměříž až po Ostravu. Připravujeme prodej hned několika licencí na severu Čech a již nyní mohu prozradit, že naší velkou akvizicí na jihu Čech a zároveň majitelem 50. franšízové licence se stal Jan Stejskal, jehož realitní kancelář působí v Českých Budějovicích již 18 let.

Co se týče úrovně realitního trhu, neřekl bych, že existují výrazné rozdíly mezi regiony. Samozřejmě že nejlépe se realitní trh hýbe v regionu s dostatkem atraktivních nabídek. Jinak však úroveň trhu ovlivňují jednotlivé kanceláře a chování jejich makléřů. Jak jsem již řekl, my si své franšízové partnery vybíráme, záleží nám velmi na kvalitě každé kanceláře a její schopnosti dále se rozvíjet v rámci pravidel CENTURY 21.

Chystáte nějaké nové služby pro zákazníky?

Právě spouštíme pro své klienty nabídku finančních služeb. Od našich makléřů získají informaci o možnosti nejvýhodnějšího financování kupované nemovitosti včetně jejího pojištění. Pod jednou střechou tak zákazníci mohou najít nemovitost kdekoli v ČR, ale i ve světě, získat veškerý servis ohledně jejího financování, převodu na katastru, převodu médií, pojištění. V budoucnu chceme též nabízet služby, jako je zajištění rekonstrukce nemovitosti, odborné posudky statiků, stavebních inženýrů či architektů. Plánujeme rozvoj IT divize, která umožní prohlídku nemovitostí na mobilním telefonu, a řadu moderních produktů, protože on-line marketing je budoucností obchodů realitního trhu.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!