Projekt Zåhrada již prodává první byty | E15.cz

Projekt Zåhrada již prodává první byty

7. prosince 2010 • 09:31
Společnost MS development zahájila prodej bytů z první etapy projektu Zåhrada, který je charakteristický zejména konceptem sousedského bydlení a propojením se širokou škálou služeb pro majitele bytů. V rámci něj vznikne v Lysé nad Labem zcela nová čtvrť čítající 13 bytových domů s 257 byty.

Vedle bytů je součástí projektu také pasáž s obchody a službami. Výstavba je rozdělena do šesti etap. První z nich zahrnuje dva bytové domy se 37 byty, kavárnou a dvěma dalšími prostory pro podnikání či práci z domova. Mezi charakteristiky projektu patří koncept sousedského bydlení a jeho propojení se službami. Prostřednictvím intranetové sítě, která bude v každém bytě dostupná pomocí LCD obrazovek umístěných v kuchyni, budou totiž propojeny všechny byty, obchody a služby v Zåhradě. Manažer projektu Zåhrada pro oblast služeb Jaroslav Vaculka doplňuje: „Pouhých pár kliknutí stačí k tomu, aby se majitel spojil s Centrem služeb, které zalarmuje údržbáře na opravu kapajícího kohoutku, osloví ochotnou důchodkyni z vedlejšího domu, která si ráda přivydělá žehlením košil, nebo studentku ze sousedního bytu kvůli pohlídání dětí či vyvenčení psa. Snadno a rychle získá informace o obsazenosti bazénu, předpověď počasí i programy kin či divadel v Lysé i okolí.“

Ceny bytů v projektu Zåhrada, pohybující se v rozmezí od 2,6 milionu do necelých 8 milionů korun, jsou pro maximální přehlednost uváděny již včetně DPH a kompletního all–inclusive standardu. Ten zahrnuje například výběr z několika variant řešení a barevnosti kuchyní včetně vestavných spotřebičů, výběr ze sérií designových koupelen i podlah z přírodního dřeva. K přízemním bytům patří předzahrádky nebo rozměrné zahrady až o velikosti 200 metrů čtverečních. Na balkonech majitelé najdou záhonky pro pěstování bylinek či okrasných květin a v každé kuchyni LCD panel s nabídkou centra služeb. Některé byty mají také krby. Celý projekt je řešen jako nízkoenergetický, takže obyvatelé ušetří na provozních nákladech.

„Výsledky našeho průzkumu potvrdily, že námi nastavené ceny vesměs odpovídají očekáváním kupujících. Již nyní, před samotným zahájením výstavby, je zájem o náš projekt velký a v naší infokavárně bývá často opravdu plno. A ačkoli konec roku nebývá vrcholem prodejní sezóny, od zahájení prodeje 15. listopadu máme za pouhé dva týdny již pět rezervací,“ konstatuje Michal Šourek.

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!