Projekt nákupního centra Fontána v Teplicích se blíží realizaci | E15.cz

Projekt nákupního centra Fontána v Teplicích se blíží realizaci

Připravovaný projekt nákupního centra Fontána v Teplicích se přibližuje realizaci. Přímo v centru lázeňského města na ploše 20 tisíc metrů čtverečních najdou návštěvníci prodejny kvalitních značek, špičkové služby a zábavu. Nákupní komplex nahradí dosavadní nesourodou a chátrající zástavbu, která prochází v těchto dnech demolicí. Bourací práce zaberou zhruba dva měsíce a s ohledem na pohodlí občanů by neměly okolí zatížit víc, než je nezbytně nutné. Do šestnácti měsíců od zahájení výstavby se tak občanům města a blízkého okolí rozšíří nákupní možnosti o desítky nových obchodů.

Jak uvádí obchodní ředitelka investorské a developerské společnosti JTH, která projekt realizuje, Helena Plešmídová Antálková je záměrem investora vybudovat nejen obchodní centrum, ve kterém lidé pořídí veškeré každodenní potřeby, ale také reprezentativní místo vyššího standardu, které nabídne zázemí pro pracovní schůzky i setkání s přáteli. Fontána je situována do obchodně a kulturně atraktivní části centra města na náměstí Svobody v těsném sousedství lázeňské kolonády, pěší zóny v Krupské ulici a magistrátu. Objekt zahrnuje čtyři obchodní podlaží, páté je určeno pro kancelářské a administrativní prostory. V suterénu bude umístěn supermarket Spar přístupný přímo z náměstí, místa v podzemí budou vyhrazena parkování. V nejvyšším obchodním podlaží budou soustředěny zejména aktivity pro volný čas, kavárny a restaurace s výhledem do okolí.

“V Teplicích dnes není žádné moderní nákupní centrum s výjimkou Olympie, která se ovšem nachází na okraji města. Trendem v nakupování je návrat do center měst. Fontána tak bude přirozenou nákupní destinací, snadno dostupnou pro pěší i ty, kteří přijedou autem nebo veřejnou dopravou,” říká Rostislav Veselý z maloobchodního týmu Cushman & Wakefield. Podle obchodní ředitelky Plešmídové Antálkové jasné kontury již získává i skladba nájemců: „Zákazníci se mohou těšit mimo jiné na značky Ann Christine ,Takko fashion, Tom Tailor,YANNIS, Name it, Top Time, Geco tabák,T-Mobile, Zákaznické centrum RWE ,lékárnu Vital, hračky Dráčik, kavárnu Pazza a několik restaurací. Hlavním kritériem při pronájmu Fontány je kvalita. Na optimalizaci kvalitního mixu nájemců spolupracujeme s poradenskou firmou Cushman & Wakefield.“

“Podle našich statistik dnes v Teplicích připadá 570 metrů čtverečních moderních nákupních ploch na tisíc obyvatel, což je pod průměrem jiných středně velkých měst jako například Zlín či Karlovy Vary. Maloobchodní trh v těchto městech přitom považujeme za zdravý. Po otevření Fontány se nabídka moderních ploch srovná například s Karlovými Vary, kde dnes existuje téměř tisíc metrů čtverečních na tisíc obyvatel,” dodává Rostislav Veselý.

Investorská a developerská společnost JTH, která projekt realizuje, se zaměřuje na realizaci multifunkčních, rezidenčních, maloobchodních a kancelářských projektů. V současné době JTH rozvíjí maloobchodní koncepty v Praze, Liberci, Příbrami, Dvoře Králové, Ostravě a v řadě dalších menších měst v České republice a na Slovensku.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!