Firmy neumějí komunikovat v krizi | E15.cz

Firmy neumějí komunikovat v krizi

12. června 2009 • 09:28
Zlaté časy firem v posledních měsících střídají obavy z dopadů ekonomické krize, které jsou mnohdy umocněné emotivní reakcí zaměstnanců a širší veřejnosti.

Za této situace se podniky v čím dál větší míře obracejí na specialisty v oblasti krizové komunikace a managementu. Jejich úkolem je pomoci firmám vytvořit optimální komunikační strategii a minimalizovat vznik informačních bublin.

Zdechovský, který v České republice i v zahraničí pomáhá firmám zvládat následky ekonomické krize. Vyšší zájem o služby v oblasti krizové komunikace a managementu dokazuje Zdechovský pětinásobným nárůstem klientů v porovnání s loňským rokem, oproti předminulému roku firma zaznamenala dokonce osminásobný nárůst. „Mnohdy jde ze strany firem o přehnanou reakci na základě informací z médií. Na druhé straně však řešíme případy, když už není možné firmě pomoci, protože krizi v raném stadiu podcenila,“ dodává závěrem Zdechovský.

 
>
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!