CENTURY 21 dosáhla rekordních výsledků

18. února 2011 • 09:52
Závazné rezervace na koupi 22 bytů během jediného dne jedinou realitní kanceláří, prodej vily na Hanspaulce v hodnotě 30 milionů korun za jediný týden, měsíční výnos jednoho makléře ve výši 1 814 250 korun. To jsou příklady rekordních obchodních výsledků, kterých dosáhla společnost CENTURY 21 v posledních dvou měsících. Podle generálního ředitele CENTURY 21 Česká republika Aleše Mazgaje se tuzemský realitní trh pomalu začíná zvedat z recese.

„Přestože loňský rok realitnímu trhu příliš nepřál, můžeme považovat celkové výsledky roku 2010 za pozitivní. Většině realitních kanceláří v naší síti loni rostly tržby a na takové rekordy, které padly v prosinci, čekají mnozí makléři i celý život,“ uvedl Aleš Mazgaj. Hrubý výnos kanceláří sítě CENTURY 21 v prosinci meziročně vrostl o 248 procent. Podle Aleše Mazgaje tato čísla ukazují, že know-how, kterým značka CENTURY 21 disponuje, dokáže vygenerovat dobré výsledky i v době, kdy se nemovitostním obchodům příliš nevede.

Jeho slova potvrzuje také Petr Kouba, ředitel a spolumajitel největší a obchodně nejúspěšnější realitní kanceláře sítě, společnosti CENTURY 21 Reality 21. „Začínáme profitovat na synergických efektech, které franšízový systém CENTURY 21 realitním kancelářím přináší. Naše měsíční obraty se po finanční krizi postupně stabilizovaly a poslední dva měsíce loňského roku pak šly prudce nahoru,“ uvedl Petr Kouba. Hrubé výnosy nejlepších makléřů jeho kanceláře přesahovaly v listopadu a prosinci milion korun, rekordní pak byl prosincový výsledek makléře Petra Vomastka ve výši 1 814 250 korun.

Husarský kousek se podařil také dalšímu franšízovému partneru, a to realitní kanceláři CENTURY 21 Bonus Hradec Králové. Ta v průběhu jednoho Dne otevřených dveří získala závazné rezervace na koupi 22 bytů developerského projektu Terronic. „Díky zahraničním zkušenostem a školením dnes umí naše jednotlivé kanceláře lépe nastavit servis a marketing nemovitostí, systém dokáže dostat z makléřů skutečnou kvalitu, což se projevuje ve spokojenosti klientů a následně pak odráží na obchodních výsledcích,“ vysvětluje Aleš Mazgaj. Značka CENTURY 21 může nabídnout klientům ještě další výhody, jako například zajištění finančně výhodnějších hypoték (nižší úrokové sazby či nulové poplatky za zajištění úvěru u smluvních hypotečních bank), rychlé právní a daňové poradenství

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!