Nejlepší reklama pro Hyundai: rozladěný šéf Volkswagenu | E15.cz

Nejlepší reklama pro Hyundai: rozladěný šéf Volkswagenu

Nejlepší reklama pro Hyundai: rozladěný šéf Volkswagenu
Šéf Volkswagenu za volantem konkurenčního Hyundaie
• 
ZDROJ: YouTube

nes

(VIDEO) Před časem si jeden prodejce korejských vozů posteskl, že když Korejci přijedou od Evropy, nejezdí na obchodní setkání auty své značky, ale sami volí právě evropské prémiové vozy – VW, Mercedes-Benz, Audi... Na autosalonu ve Frankfurtu se však v jednu chvíli karta obrátila: to když si šéf Volkswagenu osobně prohlédl nový Hyundai i30 a s viditelným rozladěním konstatoval, že v jistém ohledu je auto z Nošovic dál než VW. Lepší reklamu, než video na YouTube, nemůže Hyundai mít.

Winterkorn nejdřív podrobně zkoumal zadní víko kufru, a pak si sedl za volant, aniž tušil, že ho někdo natáčí na mobil. Šéf německé automobilky pečlivě prohlížel i stropní obložení a také zkoušel nastavení volantu. „BMW to nedokáže, my to nedokážeme. Žádné chrastění,“ řekne uznale. Potom mluví s šéfem designu Klausem Bischoffem, který odpoví, že VW řešení má, ale je drahé.

Kvalita nového modelu Hyundai i30, který se vyrábí v Nošovicích, šéfa VW evidentně zaskočila

Martin Winterkorn ještě chvíli studoval interiér Hyundaie, dokonce s pomocí svinovacího metru, pak si ještě bezděčně pohrál se zrcátkem ve stínítku řidiče a vystoupil, s poněkud chladnější náladou, než s jakou ke stánku korejské firmy přišel.

Autor: nes
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!